خرید اینترنتی و مرکز خرید اینترنتی و خرید پستی با ارسال رایگان و محصولات آرایشی و بهداشتی و خرید عطر و ادکلن سدیوس و خرید چرم های اصلخرید اینترنتی,مرکز خرید اینترنتی,خرید پستی با ارسال رایگان,محصولات آرایشی و بهداشتی,خرید عطر و ادکلن سدیوس,خرید چرم های اصل و با کیفیت,مشاهده,سبد,اضافه

محل لوگو

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 32
  • بازدید کل : 30494

معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی و طبیعی لاکورت


معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی و طبیعی لاکورت

معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی و طبیعی لاکورت

-آرایشی-و-بهداشتی-کاملا-گیاهی-طبیعی-لاکورت-فروشگاه-اینترنتی-بیست-تو-بیست1- معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی و طبیعی لاکورت

معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی و طبیعی لاکورت

تاریخچه محصولات لاکورت

کشور کره ی جنوبی از لحاظ جغرافیایی ,منطقه ای با پوشش گیاهی خاص و منحصر به فرد می باشد که بر همین اساس از تاریخچه طب گیاهی و دارویی بسیار غنی و تاثیر گذاری برخوردار بوده است.همین امر باعث شده تا در فرهنگ مصرفی مردم این ناحیه استفاده از محصولات گیاهی بسیار حائز اهمیت باشد.تقاضای بالای مصرف کننده و محبوبیت محصولات گیاهی در سال ۱۹۴۷کارشناسان و محققان LGرا به این فکر انداخت تا از گیاهان کوهستانی و دریایی استفاده کرده ومحصولاتی تولید کنند که تاثیر مثبت و بسزایی بر روی سلامت پوست داشته باشدو نتیجه این تحقیقات ۷۰ساله این صنعت را در کشور کره ی جنوبی نهادینه کرده به شکلی که امروزه کمپانی LG به بزرگ ترین تولید کننده و فروشنده محصولات آرایشی و بهداشتی در کشور و یکی از منسجم ترین شرکتها در زمینه صادرات به دیگر کشورهای جهان تبدیل شده است .

LG House Hold & Health care با بیش از ۳۰۰۰ نیروی انسانی متعهد و مجرب در تلاش است با استفاده از فناوری روز دنیا و با تولید برندهایی همچون Lacvert و cathy cat با منشا کاملا گیاهی شما را برای زیباترشدن و سلامت پوست همراهی کند.

LG H&H در سال ۲۰۰۹ با تولید محصولی همچون Vitamin moisture poct از lacvert دارای نشان نقره برای دیزاین و کیفیت در جهان شده است .

لاکورت :ترکیبی از دو کلمه فرانسوی لک (دریاچه) و ورت (سبز)- با بیست سال تجربه در ساخت محصولات مراقبت از پوست که اطمینان مشتریان را برای تولید محصولاتی با کیفیت عالی و کاملا گیاهی و ارگانیک جلب نموده است.

 

محصولات گیاهی لاکورت شامل :

محصولات آرایشی :

رژ لب های گیاهی و بدون سرب

رژ لب تاچ touch up libstic

Touch-Up-Lipstick-Colore-600x600 معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی و طبیعی لاکورت

بدون سرب و با ترکیبات گیاهی سرشار از رطوبت و روغن اسانس ابریشمی با رنگهای زنده همراه با دوام بالا در بسته بندی شیک و منحصر به فرد. دنیایی از رنگهای دلنشین با رایحه ای از گلهای عطرآگین

kharid-rorh-lab-bedon-sorb-giyahi-www.20to20.ir_ معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی و طبیعی لاکورت

رژ لب تندر لاکورت creamy tender lips

در این رژ از مواد کاملا گیاهی و املاح معدنی از جمله شهد عسل و ویتامین استفاده شده است که کاملا ضد حساسیت وگیاهی است ومناسب مصرف روزانه است .هم چنین کاملا سبک است و حالت کرمی و نرم دارد .رژلب های لاکورت در رنگ بندی متنوع این امکان را فراهم آورده که هرشخص با هرنوع سلیقه ای رنگ دلخواه خود را انتخاب کند.لازم به ذکر است که رژلب لاکورت ماندگاری بالایی دارد و به راحتی روی لب قرار می گیرد و از پوسته شدن لب جلوگیری می کند ، هم چنین باعث تغذیه لب شده و ترک های موجود لب را التیام می بخشد.

kharid-rorh-lab-bedon-sorb-giyahi2-www.20to20.ir_-600x279 معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی و طبیعی لاکورت

رژ لب مچ ولوم لاکورت Match volume lip

با ترکیباتی گیاهی و بدون سرب و سرشار از ویتامین E است که برای ترمیم چین و چروکهای لب بسیار مفید است. دنیایی از رنگهای زیبا و جادویی که خاطره ساز میشوند.

kharid-rorh-lab-bedon-sorb-giyahi3-www.20to20.ir_ معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی و طبیعی لاکورت

سایه ابرو multi brow compact

kharid-saye-abro-multi-brow-compact-lacvert-www.20to20.ir_ معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی و طبیعی لاکورت

با رنگ های ترکیبی متنوع و زیبا و برگرفته از اخرین مدهای روز دنیا تهیه شده از مرغوب ترین متریال برای انواع طیف پوست و سلیقه های مختلف تهیه شده از موادطبیعی که علاوه بر پر کردن ابرو باعث تقویت ابرو نیز میشود.

رژگونه سه رنگ Multi Blusher

ترکیبی از رنگ های بسیار هماهنگ و جذاب که سمفونی رنگ های را اقا میکند . نرم و به لطافت ابریشم که یادآور زیبایی طبیعت است .برای هر نوع آرایش و هر نوع سلیقه که با داشتن ترکیبات طبیعی هیچ آسیبی به پوست صورت نمی رساند.

kharid-rorh-gone-multi-blusher-www.20to20.ir_ معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی و طبیعی لاکورت

سایه چهار رنگ لاکورت Multi Shadow

این محصول با در نظر گرفتن حساسیت ویژه چشم با ترکیبات طبیعی تهیه شده که بدون اینکه هیچ آسیبی به چشم برساند زیبایی دو چندان را به چشم میبخشد .رنگها نشانه ای از احساس درونی ما هستند که میتوانند باعث جذابیت شوند. این محصول در ۴ شماره مختلف با رنگهایی هماهنگ و زیبا که به چشمان شما جذابیت خارق العاده ای می بخشد.

kharid-saye-cheshm-lacvert-multi-shadow-www.20to20.ir_ معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی و طبیعی لاکورت

پنکک فشرده ۲۰ گرمی Pressed Powder Lacvert

پنکک فشرده ۲۰ گرمی لاکورت به دلیل داشتن ترکیبات طبیعی و بیسی گیاهی دارای خاصیت آبرسانی پوست و همچنین به دلیل ویتامینه بودن و داشتن ویتامین E و همچنین همراه با ضد آفتاب با پوشانندگی بالا آرایش شما را کاملا طبیعی و یکنواخت میکند.

این محصول نرم و ابریشمی برای رتوش آرایش شما توصیه میشود.

kharid-pankak-Pressed-Powder-www.20to20.ir_ معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی و طبیعی لاکورت

پنکک ویتامینه و مرطوب کننده Vitamin Moisture Pact Lacvert

پنکک ویتامینه و مرطوب کننده : پنککی مرطوب با بیس گیاهی و همراه با مواد ویتامینه C,D,E و همچنین همراه با ضد آفتاب با درصدSPF30 با پوشش بسیار بالا، سبک و دوست دار سلامت پوست است که با رنگبندی متنوع میتواند مورد علاقه هر نوع سلیقه ای واقع گردد. این محصول در بسته بندی بسیار شیک و منحصر به فرد ارائه گردیده است.

کرم پودر لاکورت Makeup Foundation

این محصول علاوه بر پوشش یکنواخت و سبک بدلیل دارا بودن مواد معدنی دریایی که از سواحل اقیانوس آرام گرفته شده باعث آبرسانی پوست میشود و پوست شفاف و لطیف به نظر میرسد و همچنین با دارا بودن درصد SPF23 میتواند در عین زیبایی سلامت پوست شما را نیز تضمین کند.

  انتشار : ۹ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 191

خرید اینترنتی و مرکز خرید اینترنتی و خرید پستی با ارسال رایگان و محصولات آرایشی و بهداشتی و خرید عطر و ادکلن سدیوس و خرید چرم های اصل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما