خرید اینترنتی و مرکز خرید اینترنتی و خرید پستی با ارسال رایگان و محصولات آرایشی و بهداشتی و خرید عطر و ادکلن سدیوس و خرید چرم های اصلخرید اینترنتی,مرکز خرید اینترنتی,خرید پستی با ارسال رایگان,محصولات آرایشی و بهداشتی,خرید عطر و ادکلن سدیوس,خرید چرم های اصل و با کیفیت,مشاهده,سبد,اضافه

محل لوگو

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 40
  • بازدید دیروز : 40
  • بازدید کل : 30680

۲۰ خاصیت شگفت آور وازلین برای پوست و مو ۲۰۱۹


۲۰ خاصیت شگفت آور وازلین برای پوست و مو ۲۰۱۹

۲۰ خاصیت شگفت آور وازلین برای پوست و مو ۲۰۱۹

وازلین که امروزه در همه خانه ها یافت میشود یک روغن معدنی با خواص اعجاب انگیز فراوان برای پوست و مو و … میباشد .در این جا به ۲۰ مورد از خواص جادویی و بسیار کاربردی وازلین اشاره میکنیم

خواص فوق العاده وازلین برای پوست و مو

۱- حفظ رطوبت پوست با بستن منافذ پوست : وازلین با بستن منافذ پوست از تعرق زیاد پوست جلوگیری میکند و با این کار باعث حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از خشکی پوست میشود.

۲-نرم کننده پوست دست و صورت و بدن وازلین با داشتن پارافین مومی موجب نرمی و رطوبت پوست می شود .

۳- درمان زخم و خراشیدگی و ترک های پوستی : وازلین دارای خاصیت انسدادی بوده و باعث جلوگیری از آسیب های مختلف پوستی میشود. علاوه برا این استفاده از وازلین در درمان ترک خوردگی لب ها تاثیر چشمگیری دارد.

۴- درمان آفتاب سوختگی : وازلین همچنین می توان به عنوان یک درمان سریع برای تسکین آفت و رفع آفتاب سوختگی باشد.

۵- درمان موخوره و شوره سر : برای در مان شوره سر مقداری وازلین را بر روی پوست سر و موهای خود بمالید، بگذارید ۱۵ دقیقه بماند و سپس با آب و شامپو بشویید.
برای رفع موخوره مقداری وازلین را با آب ترکیب کنید و آن را بر روی نوک موها بمالید و بگذارید یک شب بماند و روز بعد با آب و شامپو بشویید .

20-khasiyat-jadoei-vazelin3-www.20to20.ir_ ۲۰ خاصیت شگفت آور وازلین برای پوست و مو ۲۰۱۹

۶- درمان شپش مو نرم کنندگی موی سر : وازلین برای درمان شپش سر بسیار مفید است. یک لایه ضخیم روغن وازلین را بر روی موها و پوست سر بمالید و خوب ماساژ دهید و سپس با آب و شامپو خوب بشویید.

۷- جلوگیری از آکنه پوست آقابان : آقایان دارای پوست صورت اکنه دار می توانند حین اصلاح از وازلین برای رطوبت دهی به پوست استفاده کنند تا علاوه بر اصلاح آسان، از بروز آکنه های جدید و یا خراش جوش های چرکی جلوگیری کنند.

۸- جلوگیری از چین و چروک و کاهش عمق چروک پوست:وارلین با حفاظت از پوست تان و حفظ رطوبت درون آن می تواند نمایان شدن چروک آن ها را کمتر کند به طوری که کمتر قابل دیده شدن باشند.

۹- تقویتت ناخن ها : استفاده از وازلین بر روی ناخن ها باعث استحکام ناخن ها شده و علاوه بر آن ناتخن ها را صورتی و شفاف میکند .

20-khasiyat-jadoei-vazelin-www.20to20.ir_-1 ۲۰ خاصیت شگفت آور وازلین برای پوست و مو ۲۰۱۹

۱۰- تقویت مژه ها : استفاده ار وارلین به مدت ۲ هفته قبل از خواب بر روی مژه ها باعث تقویت و افزایش رشد مژه ها میشود.

۱۱- پرپشت شدن ابروها : رای تقویت و پرپشت شدن مژه ها میتوانید شب ها بر روی ابروهای خود وازلین رده و به صورت دورانی ماساژ دهید و روز بعد با آب بشویید.

20-khasiyat-jadoei-vazelin1-www.20to20.ir_ ۲۰ خاصیت شگفت آور وازلین برای پوست و مو ۲۰۱۹

۱۲- درمان جوش های سر سیاه : برای از بین بردن جوش های سرسیاه هربار یک قسمت از پوست صورتتان را مانند بینی با چانه را انتخاب کرده و یک لایه وازلین را روی ناحیه مود نظر مالیده و به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه با حوله داغ آن را گرم کنید .

۱۳- رفع سیاهی دور چشم : چند قطره آب لیمو را با مقدار کمی وازلین مخلوط کرده و به نواحی مورد نظر بمالید و بعد از یک ساعت بشویید.

۱۴- براق کردن لبها : برای براق کردن لب های مات مقداری وازلین را با کمی رژ لب مورد علاقه خود ترکیب کرده و روی لب ها بمالید.

۱۵- استفاده از وارلین به جای پیل آف در زمان لاک زدن ناخن می‌توانید لاک ناخن خود را بدون رنگی کردن اطراف ناخن، بزنید. فقط کافی است مقداری وازلین را بر روی پوست اطراف ناخن‌ها بزنید تا از رنگی شدن آن‌ها جلوگیری کنید. با این کار، یک مانیکور عالی و بدون نیاز به تمیزکاری خواهید داشت.

۱۶- رفع وزی موها : برای صاف کردن موی وز، مقداری وازلین را در کف دست خود بگذارید و روی موهای وز شده بمالید. اما خیلی استفاده نکنید زیرا موهای‌تان را چرب می‌کند.

۱۷- براق کردن کفش و کیف : مقداری وازلین را روی چکمه‌ها، کفش‌ها، کیف‌ها و دیگر وسایل چرمی بمالید تا براق شوند

۱۸- باز کردن زیپ ها : با زیپ قفل شده کیف‌ها، شلوارها و دیگر وسایل کلنجار نروید. مقداری وازلین را به دو طرف زیپ بمالید تا نرم شود. .

۱۹- باز کردن در چسب و لاک ها : برای جلوگیری از خشک شدن لاک و چسب دور در آنها که بازکردنشان را سخت میکند اطراف دهانه ظرف را وازلین بمالید تا از خشک شدن لاک در دور دهانه لاک جلوگیری کند

۲۰- روان کننده لولا ها: اگر قفلی را برای مدت طولانی استفاده نکردید اول به آن وازلین بزنید بعدا کلید داخلش قرار دهید تا روان شود.

عوارض وارلین

وازلین معمولا عوارض خاصی نداشته و می توان با خیال آسوده از آن استفاده کرد. با این حال اگر بعد از مصرف وازلین موارد نادری همچون سوزش، خارش، قرمزی یا تغییرات پوستی مانند سفید شدن یا رطوبت بیش از حد پوست مشاهده کردید به پزشک مراجعه کنید.

بروز واکنش های آلرژیک هنگام مصرف وازلین بسیار کم رخ می دهد، در صورت بروز واکنش شدید آلرژیک مانند تورم مخصوصا در صورت، زبان یا گلو، سرگیجه شدید، مشکلات تنفسی نیز به پزشک مراجعه کنید.

  انتشار : ۹ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 67

خرید اینترنتی و مرکز خرید اینترنتی و خرید پستی با ارسال رایگان و محصولات آرایشی و بهداشتی و خرید عطر و ادکلن سدیوس و خرید چرم های اصل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما