خرید اینترنتی و مرکز خرید اینترنتی و خرید پستی با ارسال رایگان و محصولات آرایشی و بهداشتی و خرید عطر و ادکلن سدیوس و خرید چرم های اصلخرید اینترنتی,مرکز خرید اینترنتی,خرید پستی با ارسال رایگان,محصولات آرایشی و بهداشتی,خرید عطر و ادکلن سدیوس,خرید چرم های اصل و با کیفیت,مشاهده,سبد,اضافه

محل لوگو

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 98
  • بازدید دیروز : 44
  • بازدید کل : 30782

خرید پودر جوانه گندم ۲۰۰گرمی گلها


 

خرید پودر جوانه گندم ۲۰۰گرمی گلها

9,000 تومان

آردها دارای پروانه ساخت از وزارت بهداشت ،از بهترین منابع و مواد اولیه تهیه وپس ازبوجاری و الک کردن در بسته بندی های سلفونی ،جعبه و کیسه در اوزان مختلف به بازار عرضه می گردد.

توضیحات

خرید پودر جوانه گندم ۲۰۰گرمی گلها

پودر جوانه گندم 200گرمی گلها

خرید پودر جوانه گندم ۲۰۰گرمی گلها

آردها دارای پروانه ساخت از وزارت بهداشت ،از بهترین منابع و مواد اولیه تهیه وپس ازبوجاری و الک کردن در بسته بندی های سلفونی ،جعبه و کیسه در اوزان مختلف به بازار عرضه می گردد. انواع آرد تولیدی دراین واحد از بهترین مواد اولیه تولید و دربهترین شرایط و امکانات بسته بندی می شود. آردسوخاری، پودر سوخاری، پودرکتلت، پوره سیب زمینی و پودرفرنی طبق فومولاسیون های خاص، مطابق با استانداردهای جهانی در واحدR&D مجتمع صنایع غذایی گلها تهیه و دراختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می گیرد.

شماره پروانه بهداشتی ساخت:

۲۲/۱۱۰۷۴

از سازمان غذا و دارو

کارخانه محصولات غذایی گلها از سال ۱۳۱۸ خورشیدی فعالیت خود را بصورت کاملاً سنتی در زمینه ادویه جات آغاز کرد و در سال ۱۳۴۵ توسط حاج عبدالرضا کریمی تفرشی (نسل دوم) با تولید و بسته‌بندی نمک و ادویه‌جات برای اولین بار در ایران اقدام به ارائه این محصول صددرصد سنتی به روش امروزی (بسته بندی شده) نمود و سپس در طی سالیان با توسعه فضای سالن‌های تولید و انبارها و افزایش دستگاه‌ها و ماشین آلات مدرن اقدام به اخذ پروانه‌های ساخت مختلف کرده است. و در حال حاضر در زمینه انواع نمک تصفیه و تبلور مجدد یددار، ادویه جات و چاشنی‌ها، انواع آرد و پودر کیک، انواع حبوبات و غلات، خشکبار و سبزیجات خشک‌، پودرهای ژله و مکمل های غذایی و‌… فعالیت دارد.

این محصولات در بسته بندی‌های متنوع (سلفون‌، جعبه‌،OPP ، قوطی های پلاستیکی و فلزی‌، ظروف PET و …‌) و در اوزان مختلف در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

شایان ذکر است محصولات غذائی گلها دارای انواع مجوزهای قانونی تولید و استاندارد‌های ملی و بین‌المللی می‌باشد و از افتخارات این مجموعه افزایش روزافزون کیفیت و کمیت محصولات به موازات یکدیگر می‌باشد.

  انتشار : ۱۶ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 117

خرید اینترنتی و مرکز خرید اینترنتی و خرید پستی با ارسال رایگان و محصولات آرایشی و بهداشتی و خرید عطر و ادکلن سدیوس و خرید چرم های اصل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما